Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Building Operations Coordinator

​​​​​​​​​​Nabízíme volnou pracovní pozici Building Operations Coordinator v rámci Integrated Facilities Management EMEA. Práce je na hlavní pracovní poměr za konkurenceschopné finanční ohodnocení.

Co budete mít na starost?

  • Vytvoření plánu režimu údržby klientských aktiv a jeho dodržování
  • Následování plánu údržby vytvořeného vlastníkem
  • Podílení se na neplánové údržbě
  • Aktivita týkající se požadavků v rámci "Trouble Ticket" - reakce a řešení dle dohodnutých SLA
  • Řízení a sledování zásob v budově
  • Řízení místní dodavatelské základny zajišťující údržbu, projektovou činnost a opravy
  • Sledování spotřeby energie (elektřina, voda, plyn) a vytváření inovativních nápadů k odstranění dopadu na životní prostředí
  • Spolupráce s příslušnými regulačními subjekty včetně bezpečnostních skupin - zavedení případných akčních plánů
  • Dohlížení na manuály pro provoz a údržbu budov - v případě potřeby zajištění aktualizace
  • Kontroly na místě (s ostatními členy Facilities týmu)
  • Kontrola každodenního úklidu, vytápění, větrání, klimatizace, terénní úpravy
  • Změny, přesun nebo zajištění dalších stolů, objednávání a správa nábytku, sledování obsazenosti
  • Malé řízení projektů / Vytvoření plánu rozpočtu a aktivity pro zlepšení prostor
  • Spolupráce s Deskside / IT, Global Telecom, Global Security (pro systémy a zařízení), Global A / V, koordinace bezpečnostní stráže (pokud je přítomna na místě), další koordinace budovy v prostorech klientů
  • každodenní řešení otázek týkajících se bezpečnosti a ochrany zdraví při práci - udržovat pravidelné schůzky a záznamy o požárních a bezpečnostních týmech / požárním cvičení / bezpečnostním vybavení / školení
  • Zvyšování objednávek
  • V případě potřeby zastoupení či zajištění zastoupení Office Services koordinátora / Facilities Managera
  • Všechny další přiřazené úkoly a povinnosti

Co musíte splňovat:

  • Znalost statutárních a regulačních požadavků pro údržbu majetku klientů a řízení smluv
  • Schopnost problémy aktivně řešit
  • Schopnost dobře se rozhodovat
  • Vynikající písemná a slovní komunikace
  • Schopnost zpracování textů a práce s tabulkami
  • Zaměření na zákazníka
  • Bezproblémová mezilidská komunikace
  • Asertivita
  • Důraz na detail
  • Předchozí zkušenost s prací ve vysoce profilovaném podnikovém prostředí
  • Předchozí zkušenosti s pohostinstvím
  • Vzdělání: vysokoškolské vzdělání technického směru

Co od nás můžete očekávat

Zapojíte se do podnikatelské inkluzivní kultury. Takové, kde se nám společně daří - za stolem i v rámci celého světa. Kde lidé s podobnými názory pracují přirozeně společně, aby dosáhli skvělých věcí.
Náš program Total Rewards odráží náš závazek pomoci vám dosáhnout vašich ambicí v kariéře, uznání, blahobytu, výhodách a platu. Nabídneme vám konkurenceschopný plat a řadu dalších benefitů.
Připojte se k nám a rozvíjejte své silné stránky a vychutnejte si kariéru plnou různorodých zážitků, která vás bude naplňovat. Myslete na své ambice a představte si, kam vás JLL může posunout.
Přihlaste se už dnes!

Použijte referenční odkaz [JOB NUMBER] na adrese www.jll.com/careers.​​

​​​

​​ ​​​​​​​​