10 otázek, které
firmám pomohou
zvládnout
pandemii COVID-19
Pandemie COVID-19 narušuje soukromý i profesní život lidí po celém světě. Mnohé firmám svým zaměstnancům kvůli ochraně zdraví a bezpečnosti nařizují práci z domova.
Pandemie COVID-19 narušuje soukromý i profesní život lidí po celém světě. Mnohé firmy svým zaměstnancům kvůli ochraně zdraví a bezpečnosti nařizují práci z domova. V reakci na nastalou situaci firmy upravují své stávající zásady práce z domova nebo rychle zavádějí nové programy a strategie, které zaměstnancům umožňují produktivně pracovat i za těchto mimořádných okolností.
Společnost JLL definovala následujících 10 otázek, které slouží k posouzení připravenosti organizací na možné výzvy a pomáhají identifikovat klíčové oblasti, na které se v rámci příprav zaměřit.
Klíčové otázky týkající se kontinuity provozu během pandemie COVID-19:
- Jak se připravujeme na možnost vypuknutí koronaviru na našem pracovišti?
- Jak zajistíme provoz, pokud velká část zaměstnanců bude v pracovní neschopnosti?
- Co když zaměstnanci nebudou schopni půl roku či déle dojíždět do práce?
- Jak můžeme nadále efektivně fungovat, pokud zaměstnanci budou nuceni dlouhodobě pracovat z domova?
- Máme k dispozici vhodné zdroje k provádění kritických obchodních a provozních operací?
- Jaké plány máme zavedeny pro snížení rizika dlouhodobého trvání pandemie koronaviru?
- Co se stane, pokud bude mít pandemie koronaviru zásadní dopad na výkon naší organizace?
- Máme připraveny předpisy pro krizové plánování a komunikaci?
- Jaké zdroje máme k dispozici pro omezení rizik, která mohou ohrozit naše zaměstnance a pracoviště?
- Jaké zdroje jsou nutné k obnově normálního provozu po skončení virové pandemie či jiné mimořádné situace, která zásadně narušuje podnikání?
COVID-19 ovlivňuje komunity po celém světě. Chceme vám proto pomoci orientovat se v tom, jaký bude mít tato situace dopad na vaše pracoviště, vaše aktiva a globální realitní trh.